familjehelg

På lördagskvällen firade vi först Emma som fyllde 21 med tårta och sång. Grattos! Sen stapplade jag och familjen oss ner på Karl Johan. Mest bara för att kika runt och visa upp Oslo för familjen. 
Vi tog det i hastigheten "kryckor". Stannade till på Oleary's uteservering och tog en öl. Bara för att njuta av sällskap av familjen och sommarvädret. Som kvällsmat köpte vi en Happy Time-pizza och baksmällan 3 på tvn. Fin dag. 
Söndagen tog vi med oss Axelsson och åkte sen upp till Holmenkollen. Turista lite och kolla på utsikten. Bara lugnt och skönt. 
Måndagen började med återbesök på sjukhuset. Dom tog bort gipset och satte dit en skena istället. Känns mycket lättare och luftigare, men inte lika stabilt så den är mer öm nu. Sen åkte jag, pappa, Gustav och kusin Wille in till Tusenfryd, nöjesfältet här i Oslo. Jag hade inte så mycket hopp om att kunna åka nåt, men jag är så less på att sitta i denna soffa så jag tog mig fan på att jag skulle med. Lyckades åka 2 st attraktioner iallafall, sen nötte jag mest bänk. Men en sak värd att notera var att jag iallafall fick nöta bänk bredvid Ken Ring. Ba dum tss. 
 
Nu: Tisdag och jag har haft så jävla ont i foten inatt. Det slutar i dålig sömn och en trött Linnea. Familjen åkte hem imorse också. Har faktiskt varit riktigt fint att ha dom här på besök. Hejdån är alltid jobbiga, likaså denna gången. Så nu är det tomt här i läggan igen, bara jag, Axelsson och Emma som är hemma.
 
Tänkte nöta soffa idag, för att sen laga middag med mina tjejer. Innan dess lockar en dusch, ansiktsmask osv. Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0