Gamla blåljus slocknar aldrig

Det var ett tag sen vi hördes sist. Så, vad har livet innehållit då?
I onsdags sken solen och stranden var givet för mig, Mathilda och Frida. Årets första dopp och solen värmde fint. 
På kvällen kom Linnea G förbi och vi drig till Ikea alla 4. Älskar fan det stället!
Torsdagen var lika solig och fin, så vi 3 drog till stranden igen, plus Annie. Ida dök upp även hon. Hur gött som helst! 
Kvällsmiddag på lekter'n med Mathilda, Linnea, Linnea, Annie och Bea. Öl och god mat, inget slår liksom fel. 
Fredagen blev det takterrassen med Frida, Mathilda och Ninni, sen flyttstädade vi åt Frida och blev bjudna på middag hos Linnea. Avslutade med en fredagsöl eller 5 på Lekter'n med Mathilda, Frida och Annie. Jag och Mathilda höll oss kvar till stägning och hade skitkul. Donken käket efter var givet. 
Lördagen gjorde vi absolut ingenting, fram tills kvällen då vi drog ihop till en förfest här hos oss. Takterrassen med Mathilda, Axelsson, Frida, Jessika, Mimmi, Lukas, Juan och Fabbe. Jag gjorde min första ordentliga utgång med foten, och hade förövrigt min första dag utan kryckor dagen innan, på fredagen. Gick ju finfint. Avslutade på Ish. Bra helg. 
Söndagen spenderades i soffan med happy time-pizza och sen vattenpipa på takterrassen med Mathilda och Linnea G. Prat om livet och döden. Några tårar på det också. Fina vänner jag har hörrni! 
Mådagen kom Julia Andersson. Saknade kvinna! Gjorde knappt ett skit på dan, men mot kvällen mötte jag, Julia och Mathilda upp Mimmi, Lukas, Juan, Fabbe, Axelsson och Linnea G i Sofienbergparken för grill, kubb och parkhäng. Fina sommarkväll. Åter igen avslutade vi med vattenpipa på takterrassen och somnade inte förrän runt halv 4 på natten. 
Idag, tisdag. Degat framför en film och sen tagit några öl på Lawo terrassen med Julia, Mathilda och Linnea G. Riktigt mysig kväll. Nu checkar jag ut. Godnatt, vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0