När hjärtat slår några extra slag för livet

I torsdags tog jag och Mathilda bussen till Götet. En heldag på Liseberg där vi mötte upp Mathildas familj och Felicia. Älskar att åka karuseller, så de blev en toppen dag helt enkelt. 
Fredagen stekte solen och takterrassen var given. Fast vid två ballade jag ur, pallade inte solen mer. Tog en powernap och städade lite osv. Sen mötte jag upp Linnea Gustavsson för middag hos henne och vin hemma hos mig. Blev en lugn kväll på Alfreds Hage med grymt sällskap.
Lördagen var det äntligen moln, då passade jag och Linnea på att ligga raklånga i soffan framför Eva & Adam. Gjorde inte så många knop så att säga. Sen mot kvällen fixade jag middagen tills Mathilda och Emma slutade så åt vi 4 innan vi svirade om till partykläderna. Förfest på takterran då även Vanja, Emelie, Fabbe, Nujen och Lukas kom. Senare mot kvällen dök det upp ungefär 7 grabbar till som bor i den andra lägenheten som hade sett att de var fest på taket. Vi blev ett riktigt gött gäng som sen drog vidare till dötteratt hage (?) (Minns ej namnet). Hade sjukt kul iallafall och avslutade kvällen med donken och sovsällis med Linnea. Bra kväll. 
Söndagsbakishänget var givet. Mathilda stod för pannkakorna och Linnea, Fabbe och Nujen kom förbi. Riktigt gött bakishäng! 
Nu: Just grinat till filmen my sisters keeper, har en obehagsklump i magen och det är dags att packa. Imorgon rullar tåget mot Gävle. Ska bli fruktansvärt skönt att komma hem ett litet tag. Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0