onsdagskväll

Igårkväll kom Annie, Felicia och Linnea över för lite pastasallad och allsång på skansen. Klassisk svensk sommar. Älskar fan allsången. Sjöng och var glada, speciellt över att få se Oskar i rutan. Herr Linnros levererar fan alltid. 
Avslutade med Eva&Adam, plus lite chirre&dirre. Snacka om bra tisdagskväll. 
Idag var jag tillbaka på jobbet, efter nästan 2 veckor. Dock på kryckor, men jag var iallafall där. Dock i kassan i 8 timmar. Men jag var iallafall där. 
Foten smärtar lite, annars ligger ja i soffan och käkar nötter. Kollar film med roomiesarna gör jag också. Och typ förändrar världen, ja, sånnadär saker man alltid gör på en onsdagskväll ni vet. typ. Och önskar att jag var hemma på Allstar i Gävle ikväll för att kolla på DeVetDu. De vore nåt de hörrni. Vi hörs!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0