Get ready for it, I came to win

Ett fruktansvärt långt inlägg nyss, jag vet, men kände att jag ville ha även dessa minnen sparade på bloggen.

Men tillbaka till nutid igen, det är torsdagen den 6e juni. Men Sveriges nationaldag är ju ändå inget vi firar. Lite tråkigt kan jag tycka, i jämförelse med 17e maj. Man blir nästan mer firad som svensk i Norge, än som svensk i Sverige. "Gratulerer med dagen". Jo man tackar.
Och snacka om att there is much love to give on Rema 1000 just nu. Från alla håll och kanter delas det ut blommor, presenter och kärleksförklaringar. Börjar gå lite över styr.

Väl hemma blev det soffhäng, som vanligt. Eva&Adam + paradise hotel. Gött.

Fick förövrigt en liten dust av hemlängtan ikväll också, när detta sms ramlade ner i inkorgen. Vissa saker saknar man faktiskt. Just nu skulle jag vilja ha en kväll med familjen. Bara vara. En stund av Gävle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0