Helg

Lördagen startade med jobb 07.30-15.30, sen vare bara att svira om till partyblåsan och ta sig upp till Rema 1000 Rosenhoff. Började med öl på deras uteplats tillsammans med mina kollegor och dom på rosenhoff. Gick sedan vidare där den stora Rema-festen för alla Rema 1000 i Oslo hölls. Fri bar, tapas-buffé, liveunderhållning, prisutdelning och lite senare, när alkoholen fanns i kroppen och inte i glasen, så blev det en dansgolv där vi öste på. En fruktansvärt kul kväll med härlig stämning!

Avslutade med att gå i regnet till happy time med Oscar och somnade sen gott hos honom.
Söndagen var så fruktansvärt slitsam. Tror aldrig jag har sovit så mycket dagen efter. Låg i sängen till 1, gick sen ut till soffan där grabbarna var för att kolla film. Slocknar rätt snabbt där igen. Vid 4 när jag gick hem ville jag inget annat än att sova, men tvingade mig själv att vara vaken tills kvällshänget hos Fille och Linnéa med dom + Mathilda och Axelsson. Massa gott och bara allmänt häng. Avslutade med nån timmes natthäng på operahuset fram till 01 med Mathilda och Linnéa. Pratade om livet och bara njöt. Fan vilken bra bakisdag, den innehöll de mesta man behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0