Ingenting kan få mig att falla, vad jag har i min garderob de vet alla om

I tisdags kom jag hem från jobbet runt 12 på natten, och kastade mig direkt i säng. Världens sämsta sömn och var på jobbet igen klockan 07.00. När jag vet om att jag ska upp tidigt och har få timmar med sömn framför mig vaknar jag alltid flera gånger i timmen, av panik i tron av att jag försovit mig.
Men vid 15 var passet slut och väl hemma var det bara jag och Mathilda hemma. Sjukt tomt men skönt. Grabbarna har semester i Sverige och de andra tjejerna jobbade.
Städade och lagade mat, bjöd sen över Felicia och Annie på kladdkaka och biljettbokning. Midsommar i Sverige it is!
Fille, mathilda och jag tog sen en runda på stan. Slutade i några fler påsar är tänkt.
Nu: packa, tvätta och gymma innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0