Jag låter inte dig glida ur mitt grepp, jag håller dig tätt så tätt

Alltså ni ska bara veta vilket spännande liv jag lever! Vad mycket jag har gjort det senaste dygnet. Fan sjukt alltså! 
Jag har legat i soffan. Knarkat Ipren. Ätit äggröra. Kollar på film. WOOOOW tänker ni nu. Livin' on the edge. Jorå, satte. Ni skulle bara veta. Inte en sekund går till spillo!
 
Eller så kryper ja på väggarna snart av uttråkning och gårdagens höjdpunkt var när Annie & Bea kom förbi på kvällen, för film med mig, Axelsson och Emma. 
Nu ska jag baka en tårta eftersom Emma fyller år imorgon. Pappa, Gustav och Kenny kommer snart också. Lite besök i helgen. Vet dock inte hur jag ska lyckas visa upp Oslo på kryckor? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0