Kryckmongot

Hahahaha, hej livet. Halmstad ägde och sög. Linnea Lundin var kvinnan som lyckades med det mesta där nere. En borttappad Iphone och en spricka i foten. Men annars hade jag svinkul. Göran on tour startade bra så att säga!
Vad hände inte där nere? Kaos, men galet kul. Har jag nämnt de, att mina tjejer är bäst?
 
Känner mig nu som en mongolid heffaklump som är fången i mitt eget hem. Aldrig känt mig så osmidig, och nu sitter jag här, sjukskriven från jobbet och hemma själv. Ni som känner mig vet att jag blir galet rastlös så jävla snabbt.
Ingen kan skypa heller, eftersom alla tydligen lever ett liv?
Vad ska ja roa mig med liksom? Precis tagit den osmidigaste duschen i mitt liv. Funderar på att traska ner till jobbet. Endast för att ha nåt att göra. Bara få prata med någon. 
Och hur skadad är man inte när man har panik över sin iphone? Abstinensbesvär. 
Nu ska ja hoppa fram till köket för att finna något ätbart. Tack och hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0