Så jag kan börja bry mig när mitt hjärta slutat slå

När man bor 6 personer på 56kvm har man inte mycket till privatliv. Mitt rum delar jag med 3 andra. Säng delar jag med 1. Privatliv vet jag knappt vad det är längre.
Vill man ha en stund för sig själv, eller bara ett telefonsamtal i fred, då får man gå ut eller låsa in sig på toan i princip.
En favorit har blivit solstolen utanför dörren, där sker dom flesta telefonsamtalen nuförtiden. Det är förövrigt platsen Mathilda slaggade på i lördags. Fortfarande lika kul att tänka på!

Tisdag, drog till med några ärenden på stan och en timme på gymmet innan jobbet. 15-23 och hann fan både va förbannad och skratta av gråt. Hej humörsvängningar. Plus få en bukett med rosor. Va fan en bra tisdag ändå. Avslutade med film i soffan - Sune i Grekland. Inte desamma utan riktiga Håkan, men en mysig film ändå. Tack för mig, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0