Vi kan aldrig åka dit, döljer inte någonting

I lördags mötte jag upp Felicia & Ellen på Café con bar för middag och en öl på uteserveringen. Gött häng som fan!
Sen styrde vi en förfest på takterrassen. Jag, Axelsson, Mathilda, Emma, Felicia, Ellen, Ninni, Fabbe, Juan och Lucas. Takterran är fan de ultimata stället!
Drog sen till fugazi och dansade in på småtimmarna. Avslutade med en kebabtallrik hos Fille. Riktigt bra lördag.


Söndagen sov vi i princip bort. Ända fram till 5 då vi lämnade av Ellen på bussterminalen.
Då kirrade jag och Felicia pannkakor, glass och Eva & Adam på tvn. Bra bakishäng! (Även fast de egentligen var Mathilda som pannkaksansvaret låg hos). Toppade detta sen med en skitnatt. Känslor och förbannad.

Måndag: knas dag som fan. Tjafs på jobbet. En kollega slutar. Jag och Oscar blir befordrade. Slutade ju bra iallafall, känns kul som fan. Kör 1 timme på gymmet på kvällen och avslutar med vattenmelon och Paradise-häng med Tilda och Axelsson.

Nu: tisdag. Trött. Men tror det kommer bli en bra dag ändå. Ska fan hänga med tjejerna ikväll. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0