Bff

Gymmade med Frida, hade ett långt och bra telefonsamtal med far, tog en powernap på soffan, jobbade 14.30-22.30 och har nu avslutat dagen med ett två timmars skypesamtal från Australien. Fan världens bästa människa dendär Linnéa Axelsson.
Saknar henne så jag blir tokig. Vi har inte setts sen vi lämnade varandra kramandes/gråtandes i oktober.
Fattar ni hur längesen oktober är? Livet går så jävla fort!
Och vet ni? Framtiden kommer bli så bra, i sommar flyttar hon hit. Kan inte bli bättre! Tack livet. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag saknar dig så jag spricker snart! Tur att det inte är så långt kvar nu, snart är det vi två mot världen igen. Älskar dig mest av allt! Puss min underbara <3

2013-03-17 @ 21:11:08
URL: http://neaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0