Bror på besök

Gymmade igår och drog även med mig viktor. Eller drog och drog, han sprang dit av lycka. Jävla biff till bror jag börjar få!
Jobbade 14.30-22.30 och hade lite soffhäng med bror sen. Älskar att ha han här! Min kära lillebror. Bäst han!
Idag var jag ledig och solen sken så jag och viktor passade på att gå en runda på stan. (Hur gött är de inte när lillebror blir så stor att han vill gå på stan då?!)
Båda två shoppar (fan va jag unnar mig...) och tar en cheeseburgare till lunch.
Sen har det städats i lägenheten, vi ska ju styra till med fest imorrn!
Nu: jonte å Emil styr upp potatisgratäng så ska ja fixa fläskfilén. Go-middag på G!

Lyckades även se en kille på stan idag, som jag och Axelsson umgicks med i Spanien sommaren 2011. Vad är oddsen för de liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0