Du får tro, tro, tro, vad du vill, vill, vill

I fredags var jag ledig, klev upp och gymmade med Frida & Mathilda, kom hem, redde ut en del saker, städade lägenheten och lagade mat. Allt jag kunde tänka på var hur gärna jag ville ha en kväll i soffan. Inte göra ett skit. Har haft en hel del för mig den senaste tiden, och sömnbristen från förra veckan liksom kom till denna helgen. Hela kroppen var bara totalt slut.
Men gjorde mig iordning och drog hem till Helene med Liv. Två norska arbetskollegor. Tog en lugn kväll, med bara någon öl. Hade det iallafall jättetrevligt och vi gick sen till utestället Peoples som Tina hade hyrt. Det var födelsedagsfirande för fulla muggar. Rema 100-tjejerna levererade och sjöng för Tina hela kvällen. Jag var grymt trött och det enda jag kunde tänka på var sängen. Gäspade konstant. Men höll ut till runt 2 då jag släpade med mig en partyglad Liv hem som slaggade på soffan. Både hon och jag började jobba vid 12. Helt slut i kroppen körde jag igenom ett 8-timmars pass innan jag fick slå mig ner i soffan med en massa godis, chips&dipp och läsk. Och bra sällskap i form av Catta, Annie och Bea. Riktigt mysig kväll med sunes sommar och en massa förklaringar hur mycket vi vill adoptera Håkan. Han är ju bara för go! 
 
Juste, mina Gävle-tjejer ringde och skypade innan deras förfest också. Mina kära, kära, vänner. Jag saknar er <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0