I will grow when you let me to

Jorå, jag lever fortfarande!
Har varit en intensiv men riktigt kul vecka bara, berättar mer om det sen.

Nu är jag nedkrupen i sängen efter en bra måndag. Vaknade upp bredvid mathilda, drog oss i sängen, sket i gymmet och pladdrade bort 2 timmar istället. Sen bjöd hon på äggröra till frulle. Ruggigt bra start på dagen! Arbetspass 14.30-22.30 på det, där jag för första gången fick hela ansvaret. Så kul att få utvecklas!
Skypat med Fia och Julia. Lyckats väcka/störa 3 personers sömn med min pigga, glada stämma ikväll också. Ringt och väckt både Julia och Oscar. Samt vunnit ett vad på jobbet jag har med oscar också. Nu är han skyldig mig en öl. Det var min måndag. Tack för idag. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Är så glad för din skull att det går bra därborta! :)

2013-03-12 @ 10:30:19
URL: http://sskhajavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0