När solen går ner

Alltså denna dagen.
Började med gympass där brandalarmet går och ett arbetspass 14.30-22.30. Kaosen på jobbet alltså. Kassasytemet i typ hela Oslo kraschar, likaså alla minibanker så folk kan inte ta ut pengar. Den kaosen. På det så fungerade fan ingen annan maskin på jobbet heller. Jag och Oscar har bara stått och skrattat åt hela situationen hela kvällen. "Unnskyld, ska du betale med kort eller kontant? Dessverre virker ikke kortterminalen akkurat nå".
Hela butiken är kaos och vi hann inte med nåt. Blir nog en kul dag imorgon..
Avrundade dagen med att jag och Oscar fastnade snackades utanför min port i typ 40 min.
Nu: utsträckt i soffan framför tvn. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0