Oslo way of life

Vi hade fest hemma hos oss här i lyan i Oslo igår. Annie, Bea, charlotta, Felicia, linnea, Mathilda, min brorsa och sen lite gävlefolk i form av Ida, Danne, Johan och Ida. Plus mina 3 roomies såklart! Riktigt trevlig kväll med skön stämning! Linda Bengtzing-sång à la mig & Annie bjöds det såklart också på!
Slutar med att jag, Viktor och Johan hakar på hem till Annie & Bea för pannkakor och övernattning. Riktigt gött.

Idag har jag vinkat av Viktor vid tåget, kändes rätt trist. De va så himla kul att ha han här! Min älskade lillebror.
Mötte sen upp Annie, Bea, Felicia och Charlotta för en latte på en uteservering i vårsolen som de bjöds på idag här i Oslo! Hur gött som helst! En perfekt bakisdag. Nu: godis, chips och webbtv i sängen!

Juste, vi var med i en Harlem Shake med en pingvin mitt på Karl-Johan (huvudgatan) också. Värt att notera för de va så jäkla random.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0