Söndag

Så mycket text i de senaste inläggen, men det har hänt så mycket. 
Till motsatsen för idag. Sov i nästan 12 timmar (Amen). Suttit i soffan, skypat med mina 3 pärlor Emma, Stina och Ida. Längtar så jag spricker till i maj då dom kommer och hälsar på. 
Hur charmigt är inte skype förresten? Det var som att jag vet med i deras vardagsrum idag. Dom dansade och hade sig för att visa mig. Så känns det som om man umgåtts med dom en stund idag. Tack teknologin. 
 
Men idag. Fan vad jag behövde att inte göra ett skit. Inte träna, inte nåt. Kroppen sa till att den behövde det idag. Nu lyssnar jag på musik och redigerar bilder. Inväntar några till skypesamtal gör jag också. Plua är ensam hemma. Grabbarna befinner sig i Gävle, så Catta och jag har tjejvecka, men just nu jobbar hon. Stunder som denna uppskattar man så enormt när man bor i ett kollektiv. Vi hörs!
 
Några olika bilder jag fann på några instagrams idag. Fina stunder. Oslowayoflife. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0