Fredag

Denhär veckan har ju bara rusat förbi! 
Tisdagen bestod av jobb 15-23, sen när jag kom hem befann sig Mimmi hemma hos oss. Hon ska bli vår nya roomie, en i familjen. När Camilla flyttar ut i december så blir det jag, Tilda och Mimmi. Hur bra?! 
Onsdagen jobbade jag 10-18, sen mös vi med film hemma i soffan. Alla 4. Safe haven och glass. 
Torsdagen bestod endast av jobb. Dubbelpass. 7-15 & 16-22 så när jag kom hem däckade jag rätt snabbt. Slitsamt, men fan så kollegorna är viktiga i ett sånt läge. Jag har verkligen börjat trivas här nu. Som fan. Hittat tryggheten och vänskap. Bra gäng! 
Nu: jobb 8-16. Sliten, men jag lever. Ikväll ska jag mysa med Mimmi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0