När kroppen inte vill leva i symbios med nutiden

I tisdags var jag ju på en rättegång och vittnade. I somras, när jag var in och gipsade foten på akuten här i Oslo blev jag vittne till en rånmisshandel. Rättegången skedde i tisdags. Var fett nervös, men det gick bra. Fick svära den norska eden och allt. Och han den misshandlade. Så söt! Vill bara krama om honom. 
Hade Mimmi och Linnéa-qualitytime. Grät, pratade, kramades, kollade film och åt tacos. Fin roomie jag har fått. 

Lördagen var det jobb 11-19. Lördagsrusch på jobbet, men en bra arbetsdag. Hemma var det full förfest, men jag höll mig lugn och hemma. Det kom fler och fler folk, men där satt jag i hoodie och längtade tills alla skulle gå ut. Våra nya grannar gled förbi också. Ett gäng sköna grabbar. Kul! 
När alla drog la jag mig nöjd i sängen, åt godis och tittade serier. 3e helgen nyktert. Vart är partysvensken? 

Denna söndag har vi mest bara degat här hemma. Det jag älskar med söndagar här. Allt är stängt. Alla här hemma ledig. Jag fick passa på att vila lite efter 6 dagars jobb och dubbelpass. Hej söndag. 






Sovande brudar i soffan denna söndag. Ljusslingan jag satt upp utanför dörren.  Förfestade tjejer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0