När livet vänder för snabbt

Lördagen bestod av jobb 12-20, sen drog jag direkt till Fille & Linnea där det var förfest. Den var redan i full gång när jag kom vid 21, tog en dusch och svirade om. En riktigt trevlig kväll med nya och gamla ansikten. Drog sen till Ish, dansade och hade svinkul. Hann förbi e-gatan en sväng innan kvällen var över, åt donken, drog hem, "efterfestade" hos grannarna. Somnar i en soffa typ. Och kryper sen ner gott i min egen säng. 

Söndagen bestod av Happy-time pizza hos Linnéa & Fille med Gøran-tjejerna och göteborgarna. Filles kompisar, 4 grabbar och 3 tjejer kom över helgen. Riktigt gött bakishäng, slappt & kos på golvet, ätandes pizza och gå på birkekundens loppis. Ett riktigt gött häng med hos människor iallafall. 
Valutade med Johan Falk på tvn. En riktigt jävla bra helg hörrni. 
Måndag - ledig, åt ute med Linnea & Fille och tog sen en kaffe ute på Jacob Aall. Fotbollsgalan med Fille i soffan. Så avslutades måndagen. 





Tisdag, hade även sovit mellan 03.30-04.30 och 07-08. Finns ingen rimlig förklaring, men podcast efter podcast hann jag iallafall beta igenom under natten. En migrän när jag vaknar gör mig sjukanmäld och en ledsen Linnéa kom över för kramar och tröst. Gottade oss i massa godsaker och kollade film hela dagen. Fina, fina, människa. 
Sen kommer resten hem, och vi avslutar med soffhäng med Tilda, Mimmi och Fille. Nu: somnar till Filip & Fredriks podcast. Godnatt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0