Nästan en vecka

Mycket har hänt sen vi hördes sist! 
Fredagen: Mina kom förbi, hängde och svängde. Drog sen hem till Tina för att ha ost, kex & vinkväll med några gamla kollegor från de förra Remat. Jag, Tina, liv, Marthe och Heléne. Jag och norskorna helt enkelt. Men det var riktigt  trevligt! Blev en å annan shot där på slutet också. Riktigt härlig kväll! 



Lördagen var det jobb, 11-19 och sen direkt hem för att svira om. Käkade gott med Mimmi och Mathilda, sen började vi 3, plus Mina dricka vin osv, när vi sen drog ut och dansade natten lång. 
Nattkäk med Mimmi och sen på söndagen var det upp igen. 
Tyckte själv att jag var rolig när jag snappade till mina vänner att jag skulle "leva ikväll". 




Varetelling (inventering) 10-18 på jobbet. De va en slitsam dag, men hade fan kul på jobbet ändå. Högtalaren var med och det bjöds på pizza och Goa kollegor. Fan va ja älskar mina nya kollegor har jag kommit fram till. 
Mötte upp Linnéa Gustavsson för en kaffe på Jacob Aall sen också, blev där till runt 22, sen dog jag rätt rejält här hemma. 



Måndag, jobbade 10-18 och åkte den hem till Fille där det bjöds på middag och rödvin. Skitsnack och sånt. Riktigt bra måndagskväll. 



Tisdag, 12-20 och jag kände hur förkylningen och febern var på ingång. Knarkade Ipren och slet. 
Avslutade kvällen med Sverige-Portugal i fotboll på tvn. 



Onsdag, 10-18 och febern låg bakom hörnet. När ja kom hem hamnade jag i en av mina deppbubblor. Litet mental breakdown och jag stänger in mig. Tog en lång dusch, kollade på paradise och åt fruktsallad med mathilda, Mimmi och Fille. 

Nu: torsdag, ledig och sjuk. Ligger kvar i sängen, men ska snart leta reda på Karin som är borta... Vi hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0