Öl och måndag

Igår hade jag en ledig måndag. Sov länge och sen chillade jag och Mimmi här hemma. Tog tag i en massa viktiga papper och telefonsamtal. Gjorde god middag och kollade på lejonkungen. Vid 7 tog vi tummen ur röven och gymmade med Fille. 
En snabbdusch på de och sen vidare hem till Ida, både jag och Mimmi. 
Det visade sig att Idas roomie fyllde är där vi tolvslaget så det blev en spontanutgång på løkka. Drack drinkar, vin och en jävla massa öl. Började hos Ida, vidare till kaikola och sen till ännu en pub. Jag, Mimmi, Ida, cathrine, Pia och Lisa. Fan så trevligt det blev, spontant när det är som bäst. Slutade med nattkäk här hemma. Blev en härlig måndag. Rätt mycket öl, men rätt mycket bra sällskap också! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0