Oslo by night

Idag var jag ledig. Mot min vilja faktiskt. Tog de rätt lugnt på förmiddagen, städade, kollade ikapp HIMYM, tog en rejäl dusch. 1 timme. Hårinpackning osv. 1000x bättre än badkar ska ni veta! 

Tog mig sen en tur till intersport borta på Ryen. Inhandlade ett par vinter-löpartights och la undan en vinterjacka tills imorgon. Löning baby! 
Gjorde ett jävla klipp också, rea och allt på jackan jag tittat på länge. Pang! 
Svängde förbi och hejade på kollegorna, bytte om på lagret och svirade om till träningskläder. Powerwalkade sen hem. Hur fint är det inte på kvällarna? Fina kvällsoslo. 
Nu: käk och ensam stund i soffan med webbtv. Gött. Vi hörs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0