Mellan förtvivlan och lycka

Igår torsdag jobbade jag 7-15 och sen gav mig på ett försök av städning. Handlade en runda mat till några dagar framöver med Tilda också. 

Idag, fredag, jobbade 7-16. En timmes övertid då de va lite kaos på jobbet pga underbemannat och fredagsrush. 
Började morgonen med att spilla hela mjukisbyxorna med kaffe, drack sen alldeles för mycket kaffe under dagens gång, kom hem, fick ett mental breakdown, tog en PW med Fille, drog sen vidare själv till gymmet och har nyss fått en leverans av en ny micro av hyresvärden. Lilla partysvensken har gått i höstvila och kör helg nummer två lugnt och stilla. Så det kan gå. Godnatt. 



Japp, jag är en av dom som tar kort på mig själv på gymmet tydligen. Fast jag gymmar också, och inte bara publicerar de på nätet. Mest för att ha nån bild här på bloggen ju. Mer accepterat då. 
Se så fredagstomt och härligt det är 20.30! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0