När föddes tomma ord, när hade vi förlorat allting

Varför älskar vi inte bara Patrik Isaksson mer öppet? Han är ju drömmarnas man. Typ. Okej, ta det med en nypa salt. Men fan, Musiken. Han är ju fantastisk, varför har jag inte upptäckt det tidigare? Svensk musik är fan fantastisk! 
 
 
 
"Vad hade du väntat med livet som varit,
du letade länge utan att se.
Förlåt för min rädsla, förlåt för min godhet,
jag borde satt gränser, det vet jag så väl.
Du får göra som du vill,
men aldrig förråda den,
som lever inpå din själ.
Du får göra som du vill,
men aldrig förråda den,
som bryr sig..."

 
 
" Utan ett ord
Utan en längtan
Står man nu här
Full av förväntan
Vart tog du vägen
Vart tog jag vägen själv
Vi lova ju att alltid älska
Utan ett ord,
Utan en längtan
Vi kunde inte se
Kunde inte ta oss
Tillbaks till ruta ett
Tiderna förändras
Så står man plötsligt här
Och letar efter nån som man kan hålla kär
Tillbaks på ruta ett "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0