När världen sjunker mer och mer för varje sekund

I lördags jobbade jag 13-21, för att sen åka hem till Fille & linnea för en myskväll. Somnade med linnea som sovsällskap. 
Söndagen hamnade vi på motormässan här i Oslo, jag, mathilda, linnea och Felicia. Fick gratisbiljetter och VIP-i restaurangen. Gratis är gott sa den snåla svensken och log. 
Bilarna var totalt ointressanta, jag mest skrattade åt alla fula människor och tog emot gratissaker. 
En lite spänd tågresa och sen film hemma i soffan med Fille och Mathilda. 
En lugn och skön helg. 
Måndag. Kurs med jobbet och Rema skolen. 
Åkte vid 8 och kom hem vid 18. En lång dag. Trevligt och förbaskat hemskt. Lite bådeoch kan man säga att denna dag bjöd på. Jag har iallafall fått ett förbaskat gött gäng jag jobbar med nu iallafall, de är då ett som är säkert. 
Nu: kramkalas hemma hos Fille och Linnea. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0