Första dagen

Hej alla goa och glada. Och ni andra. Första jobbdagen avklarad och det gick galant, trots ett tungt huvud och febern lurandes i bakhuvudet. 
Det var kul att få överbevisa dom andra på jobbet lite. Få visa vad man går för. Jag menar, själva jobbet kan jag ju eftersom det är inom samma företag jag jobbar. Så någon speciell upplärning behövdes inte. Skönt det. Jag kunde liksom mer än dom trodde. Skön starat! (You go girl till mig själv) 
Och kollegorna verkar bra. Men jag måste erkänna en smula att jag saknar alla borta på de gamla Rema:t. Men detta kan nog bli bra det med! De verkar vara ett gött gäng! 




Efter smoothie och idol, sitter jag här, hängig som ett par bröst på en 80-åring och fryssen. Ska krypa ner framför en film med Tilda. Förövrigt gärningsmannen bakom min förkylning. Godnatt. 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan! Såg att du hade gjoret en operation fryttat fram överkäket precis som jag väntar på att få göra.. försökte hitta dig på fb men jag fann dig aldrig :(( kan du adda mig på Isabelle rashiti,, skulle verkligen vara intressant att snacka med någon som redan har gjort det..

Med vänlig hälsning Isabelle

2013-09-22 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0