Från och med du

Stressade runt som en yr höna på Deli i lördags. Mycket folk och ensam. Tur man är grym. Typ. Kom hem, helt uppe i varv, och tog en chillkväll med sambon Tilda. Förresten så har jag typ världens bästa sambo, må låta klyschigt, men det är sant. 
Söndagen gick åt till att storstäda hela lägenheten. Från golv till tak. Från fönsterlist till toalettsits. Och fan va vi hittade saker. En del skumma från tidigare hyresgäster. Lite smått och gott sådär. 
På kvällen bjöd vi över Fille och Linnea för hemmagjord pizza och film. Fille stannade sen för en sleepover. Blev en bra söndag. 
 
Idag, måndag. Började med frukost på sängen och one tree hill med Tilda, sen har jag hängt med Frida och smidit lite planer för vintern. 
Kom nyss hem från gymmet, och nu tänkte jag lyssan på Filip & Fredriks podcast, samtidigt som jag tar tag i en massa viktiga saker jag skjutit på. I'm on fire tonight. Tror det kan skapas underverk. Eller bara mindre problem. Hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0