Jag sa, livet blir bättre, när man vet var man ska

Nu drar vi en såndär senaste dagarna-genomgång igen. 
Förra onsdagskvällen körde vi på onsdagspils på Grüner-baren på Lökka, jag och Ida. Riktigt trevligt! 
Torsdag och jag är äntligen en iphone-ägare igen. Det blev en femma och jag är svinnöjd över att äntligen vara kontaktbar på en annan nivå igen. Hallelujah. Fille kom sen förbi för sleepover och tjejmys. Gött!
 
Fredagen var fullspäckad. Ärenden på stan, tårtbak och sen möta upp Mimmi. Vi tog sen hit Fabbe och firande honom med tårta och presenter. Fortsatte sen firandet med paintball och utgång. Paintballen var svinkul, men fan så de gjorde ont. Fina märken på kroppen så att säga. Förfestade sen här hos oss och drog ut på Nivou. Hade verkligen en svinkul utgång. En såndär som utmärker sig. Dansade och skrattade hela kvällen med goa vänner! 
Sen körde vi en massleepover hos oss då Mimmi, Fabbe, Nujen och Alex också slaggade här.
 
 
 
Bakishänget på lördagen blev kebab i Sofienbergparken med Mimmi, Fabbe och Nujen. Dom timmarna var fan riktigt goa. Vi slirade sen om och körde en utgång till. Åkte till gamlebyn för fest hos Erika och Sara, och fan så lyan blev smockad med folk. Tillochmed en vandrande botoxspruta var där! Så många skratt jag och Mathilda hade åt honom. Söt kille. 
 
 
Bakissöndagen blev raklång på madrasserna i vardagsrummet med Tilda och Linnea. Film och sömn. Var helt slutkörd. Som en slaktad ko. Mot kvällen drog vi oss till Cafe con Bar för en iskaffe och gött kvällssnack med Fille, Mimmi och Fabbe. 
Avslutade sen med en sleepover av Linnea, där vi blev helt hooked up av dokumentärserien Svenska Maffian. Så jävla intressant! 
 
 
 
 
Måndag, Mådde allmänt dåligt psykiskt och hamnade i nån jävla svacka. Ordentligt. Åkte med Fille till Ikea iallafall och planerade deras nya lya! På kvällen blev det 2,5h på skype med Julia Andersson. Skönt med en vän som vet en utan och innan. 
 
 
 
Tisdag, Bröt ihop totalt. Mental breakdown deluxe och jag grät mest bort hela dagen. Med pepptalk från vänner och en Fille som kom och räddade mig med en massa gott och bra sällskap tog jag mig igenom dagen. 
 
Onsdag,Vaknade sjukt instabil, fastnade vid en dokumentärserie på 6 timmar om world trade center. Riktigt fängslande! Tog sen en ordentlig powerwalk på 1,5h. Bättre rehab finns nog inte. Hjälpte sen Fille flytta några kartonger mellan lägenheterna.
 
 
Nu: Fredag, ska strax ut på en powerwalk. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0