Klappar och slag

Halli hallå! 
Hade verkligen en skitdag igår. Känner mig rätt ojämn i humöret och har konstant en orosklump i magen över allt. Vaknar och somnar med ett obehag. Så mycket som spelar in liksom, så psyket blir så instabilt. 
Men idag var jag gladare än igår. Började med en mysfrulle ute med Tilda och Frida. Sen fyllde jag i min tatuering på vänsterarmen och är nu skitnöjd! Beställde en ny telefon gjorde jag också. Ba Dum Tss!
Nu på kvällen agerade jag och Tilda flytthjälp till Fille och Linnea. Dom kommer få de så fint! En middag på en thairestaurang fick fira den insatsen vi gjorde idag. Tycker faktiskt de är lite kul med sånt där. Hjälpa till vid en flytt, skruva lite möbler osv. Leka lite handyman liksom. 
Det är förresten svårt att vara ledsen och nere en längre stund på denna plats, när man har så fina själar runt omkring sig. Fan va jag har hittat rätt! Tur dom kan stabilisera mig lite iallafall, för just nu är psyket rätt skört. 
 
Tänkte avsluta kvällen med Idol och sambomys. Klockrent. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0