Svag

Fredag, en jävla skitdag. Helt slutkörd och så trött. 
Kom hem efter jobbet, tvingade mig iväg för några ärenden på stan och kom sen hem och spydde. Mmm så fräscht. 
Helt förstörd låg jag som ett hjälplöst barn på golvet resten av kvällen. Ingen mat gick ner, men de mesta kom upp. Har kommit fram till att det var nog av ren utmattning jag spydde. För lite sömn, för dålig mat och för mycket träning och jobb i kombination av detta. Plus ett jävla virus i kroppen som aldrig ger sig. 


Lördag, jobbade 13-21, en av dom värsta jobbdagarna i mitt liv. Helt uttorkad och orkeslös utan nån energi och näring i kroppen. Stressig lördag på det. Bra kombo. Det gjorde så ont att överhuvudtaget le och jag trodde jag skulle ramla ihop så fort jag rörde mig. Sov innan klockan slog 00. Kollade paradise nedbäddad i sängen med vattenmelon först. Glammigare än så blev inte min lördag. 

Idag, söndag. Skypat med bästa, bästa mamma som är hemma från Nepal igen. Nu: raklång i soffan framför paradise. Söndag. Vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0