Coastline

Så, en vecka har passerat sen sist. Det har varit mycket som pågått in min skalle. Världsproblem av olika slag. Eller bara personliga funderingar. Hjärnan går på högvarv. Försökt avskärma av lite sociala medier, få lite distans. 
Förra veckan var riktigt tuff, extrem ryggsmärta och 2 kiropraktorbesök. Sov hos Felicia 2 nätter också. Jobbade mån-fredag på det. 
Men hel del one tree Hill på det, inte illa. 
I onsdagss slutade jag 15, då passade jag och Felicia på att svira ihop lite tacos och gött. Och en eftermiddag i soffan. Baam. 
Helgen, den har spenderats med mamma och Peter på besök. En sån jäkla fin och bra helg! 
 
 
 
Så, denna veckan. Måndag och tisdag har passerat. Jobbat 12-20 i måndags och 13.30-23 igår. 
Idag var min lediga dag, som snabbt omvandlades till en arbetsdag på 15-23. 
Det blir en lång dag idag, klockan är nu 09.04. Jag har redan besökt läkaren (angående sjukdomen under sjukskrivningen i våras) och har ett besök på blodbanken nu 09.30, efter det en kiropraktortid klockan 12. Snacka om effektiv dag! Vi hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0