Fri

Tjollahopp tjollahej! En ledig dag som startade på gymmet. Och mamma vilken jävla träningsvärk från igår alltså.. Snacka om otränad. Men jag körde på och fortsatte sen med frulle med Tilda här hemma. Drog sen till Majorstuen och strosade runt i flera timmar. Gjorde ärenden och shoppade. Älskar fan att gå på stan själv och shoppa. Så skönt! 
 
 
Sen kom Fille, vi fixad ett sista viktigt ärende innan vi drog till Ikea. Käkade och handlade viktiga saker blandat med lite mindre viktiga. Det bästa av allt - en rullgardin! Äntligen, efter 1 år och 9 månader ska jag få det mörkt I rummet. Längtar<3
 
Lite problematiskt att få det mörkt då hela väggen är täckt av fönster, och gardinerna är halvtransparanta. Så nu ska jag byta ut tightsen jag knyter runt skallen mot min nya rullgardin för att få det mörkt. De va på tiden! 
Nu: sovdags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0