Kung över ängarna

En helg har passerat, och likaså en måndag. 
Lördagen spenderades på jobbet 10-18, den svirade man om och hamnade på takterrassen med tjejerna + Erlend för att fira mina som fyllt 20! Drack vin och hade de allmänt gött. Vi drog sen in mot Lawo och dansade tills stängning och avslutade med en fet maxburgare. 
 
Söndagen sov jag mest bort. Sov bort en dejt mer Erlend också. Woops. 
Avslutade med film (when a man loves a woman - såå fin) och bakisgott med roomiesarna + Mina. 
 
Idag, måndag. Regn & åska. Jobb 12-20 och en kvällsprommis med Mina. Hon flyttar hem till Sverige imorgon, fan vad jag kommer sakna henne. 
Nu: sovdags. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0