Mojito-helg

I torsdags jobbade jag 10-18, kom hem och hade en planerad skypedate som ej blev av. Hamnade i soffan framför OTH istället. Fint det med! 
Fredag, jobb 10-18 och en till dejt som försvann. Men fan, just nu njuter jag så mycket av ensamhet så en kväll i soffan med en pizza och OTH klagade jag inte över. Och fan så blödig jag är just nu. Cried like a baby i flera timmar. Det behövde inte ens vara sorligt i serien, jag grät ändå. 
När Tilda kom hem åt vi sushi (som jag försöker lära mig äta) innan vi la oss. 
 
Bilder från mina 2 OTH-mys och hiss-selfies påväg till jobbet. 
 
Lördag, jobbade 10-18 och direkt när jag slutade svirade jag om och drog hem till Fille där hon och Erlend var Drink-night. Hemmagjorda mojitos och bra vänner. Fan svårslagen kväll! 
Dansade oss in på Ballroom och sen vidare på Elsker. En riktigt kul kväll! 
 
 
Söndagen, vaknade 15 (???!!!) och låg i soffan framför OTH i princip hela eftermiddagen. Tog mig hem till Fille mot kvällen där jag blev nattgäst.
 
Nu, måndag. Ryggen har bestämt sig för att spåra ur  totalt och är påvåg att låsa sig. Great. Blir en bra dag på jobbet... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0