Thinking out loud

Nu var det ett par dagar sen igen, sedan sist har jag dragit en 6-dagars arbersvecka och under fritiden har jag tagit en PW hem från jobbet mer Felicia i onsdags,
 
tagit en runda på stan i fredags med Fille för att vi sen mötte upp Erlend för middag och ost&kex hos mig. 
Roomiesarna hade dragit på äventyr till Malmö så jag var home alone hela helgen, så som jag njöt! När man bor 3 uppskattar man den ensamtiden man får. 
Brann gjorde det på våran gata också. När jag såg en brandman började jag gråta, för jag tänkte på vilket otroligt fint jobb dom gör. Snacka om blödig tjej med ett humör och psyke som gått upp och ner nu den senaste tiden. 
 
Fille gjorde mig nattsällskap och på lördagen vaknades det jobb 13-21. 
Kom hem och kroppen värkte av utmattning. Slog mig ner i soffan med nötter, Kesam lime + blåbär (mitt nya beroende) och en film. All alone. Så jävla perfekt och så jävla vad jag behövde det. Så party var min lördag, men ack så fint de var de med. 
Söndahen kikade Erlene och Fille förbi. Soffhäng med film och thaimat till middag. Bra söndag. 
 
 
Nu: måndag, ny vecka. Jobbade 12-20, sen släpade jag och Fille hem en varsin träpall från mitt jobb. Inredningsprojekt p G. Nu: sängliggandes framför One tree Hill. Godnatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0