Klappar och slag

Fredag, jobbade 8-16 och hade en svinbra dag på jobbet. Glädje. 
Förfestade med Mina här hemma, vin och prat. Drog sen på konsert med Dj broiler. Partysvensk var de ja. Grymt!
Min kropp pallade inte en fortsättning med krogen, så jag drog hem och la mig. Jag trodde jag var tillräckligt i form, men icke. Mått ganska dåligt dom senaste veckorna av olika anledningar, men denna veckan mådde jag bättre, så trodde kroppen repat sig. Men då fortsätter vi med rehab, en bra fortsättning blir familjen som kommer på besök på torsdag! 





Lördag: bakishänget själv och drog sen mot kvällen hem till Mina. Handlade en sväng på mitt jobb, köpte med en pizza också och hade mellomys! 



Söndag: jobbade, varetelling (inventering) 10-16. Älskar varetellingar, butiken är stängd, civilkläder och musik med goa kollegor. Drog sen sambomys med Tilda. Mat, film och somna på soffan. 





Måndag, försov mig och fick en kass start på dagen. Jobbade 09-16 (08-16) och slet mig igen hela passet. 
Drog av mig den sista energin på en gympass och avslutade kvällen med paradise med sambosarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0