Att älska

Någonting jag lärt mig genom dessa 21 år jag nu levt är att man var så jävla naiv och korkad när man var yngre. Inte för att jag menar att jag är mogen och klok nu, inte på långa vägar. Men jag menar bara att man blir klokare och visare med åren. Eftersom man lär sig av sina misstag osv. Jag vill se mig själv som en stark människa, som står för mina åsikter och vill säga ifrån om något är fel, i den mån det är värt det. 
För ibland får man värdera vänskap mer än att få sin röst och åsikter/vilja fram. Man får helt enkelt backa ett steg, gå åt sidan med sina egna åsikter och ge fram positivitet för sen andra. För att man älskar den för mycket för att riskera något annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0