I efterhand

Let's skriva om några helger, såhär i jätteefterhand. 
V.47 lördag och det jobbades, för att sen ha personalfest hemma hos Marco borta på aker brygge. 
Chefen bjussa på öl, vi hängde, skrattade och körde bh-uppknäppartävling. Bra förfest helt enkelt. Slutar med att dom flesta blir lite för fulla, så drar jag, Stine, Lars och Christian på efterfest hos oss. Mathilda och Johan kom förbi också. 
Hängde och somnade riktigt sent, eller tidigt på morgonen snarare. 
Söndagen var det rejält bakishäng med Max-mat och tjejsnack. 
En sväng till E-street hann jag med också. 















V. 48 var det dags för personalfest igen. Jobbade lördag och sen var det dags, denna gången hos mariella. Hon bjöd på hemlagad mat. Något asiatiskt och svingott! Sen bjöds de på öl, från jobbet igen. Vi skrattade, skvallrade och drack. 
Vi tänkte dra ut på krogen, men istället köpte vi med oss massa pizza och ställde till med århundradets efterfest. 
Har seriöst aldrig varit med om en sån bra efterfest. Grymma kollegor man har! 
Mathilda, Mimmi, Felicia och Linnéa var med också. Det var full gång med musik & tequila ända in till småtimmarna. 
Sen kom Anton Brynk förbi för lite häng innan klockan närmade sig 06-07 och vi däckade rätt gott här hemma! 
Söndagen var rejält bakishäng, julpyntning och hämtning av bror på tågstationen. 










Helgen v. 49 blev lugn och nykter med bror på besök. Vi jobbade helg som vanligt, men på lördagskvällen drog jag och Gustav med oss Mimmi, Lars, Mathilda & Felicia och spelade laserdome. Så fruktansvärt kul! 
Medans dom andra drog ut, körde jag och Gustav på myskväll med massa gott och "ensam hemma"-filmerna. Så jävla mysigt med Gustav på besök. Man blir lite mer hel för en stund. Grät när jag sa hejdå på måndagsmorgonen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0