I see fire, burning thoose bridges

Jobbade 10-18 igår och började upplärningen av mitt ansvarsområde. Och fler bomber släpps. Fan va de händer saker på jobbet nu! Detta ska bli asspännande, men nervöst också. Pressen riktas mot mig rätt rejält. Men kul att få belöning för allt sitt slit. 
Tog en powerwalk hem från jobbet, bästa avslutet. Den hängde Felicia här med mig, Mimmi & Tilda. Ett litet hejdå-häng för Tilla som drog till thailand imorse. Vi sov på golvet, utfläkade på madrasserna. Precis som när man var yngre och hade sleepovers med sina vänner. 

Tidigt imorse följde vi henne till stationen. Vinkade och grät. Sen ringer hon och har gått vilse på Gardermoen och jag blir som en orolig morsa över henne. Kommer inte vara lugn och andas normalt förräns hon är hemma igen. Typ. 

Ledig idag och har miljoner ärenden att göra. Men valde sovmorgon. Måste ta tag i skiten snart. God morgon! 

Kommer sakna ihjäl mig nu när min soulmate drar till Thailand. Tur de bara är en månad. 

Det viktigaste i mathildas packning var: 
Iallafall enligt mig. Visst är den snygg? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0