Kärlek vid sista ögonkastet

Fick faktiskt en hel den ärenden gjorda igår. Och lite shopping. Drog till på en par nya träningsdojjor (blåa?! Färgbomb hos den annars färglösa Linnéa. Smällde även till på ett par Vans och ett par converse (fan 50% på båda) så jag gick crazy å köpte 3 par skor igår. Mina Vans är jag helt kär i! Fantastiska! 



Mötte upp Fille & Linnéa för ett gympass och sen tacokväll med Erlend & Mimmi. Goa vänner, tacos & Harry Potter. Bra kväll! 
Lars kikade förbi han med, så riktigt gött häng här hemma igårkväll! 

Idag är både jag och Mimmi lediga. Inte gjort många knop. Men skypat 1,5h med Emma och Stina har jag gjort. Lilla Emma som blev hela 8 år igår! Hjärtat. 
Nu ska jag och Mimmi möta upp Fille på gymmet. Träning och bastu, ska bli såå gött! 
Hade! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0