Little lion man

I tisdags drog jag en massa ärenden innan jobb, och drog sen ett arbetspass på 14-22. 
Paradise-häng med Mimmi i soffan på kvällen. 

Tisdag, jobb 10-18 sen tog jag en powerwalk hem i snöovädret (okej vintern, varför i hela friden komma nu om du inte synts till på hela december?) 
Gick raka vägen hem till Fille som skämde bort mig rejält och bjöd till på finmiddag och skitsnack. Sov kvar där och drog hem i morse. 



Vid halv elva-tiden kom Mina förbi. Då var jag i full färd med att baka (?). Japp, ni läste rätt. Jag, Linnéa Lundin bakade. Hejsanhoppsan tänker ni. Ah jag med faktiskt. Kollade på snabba cash 3 med Mina och när hon drog körde jag på ett träningspass hemma. Zumba och styrka. 
När Fille slutat drog vi ner på stan och shoppade lite, Mimmi anslöt sig hon med. Födelsedagsoutfiten är klar och likaså är väskan. Färdigpackad och klar. 
Imorgon drar jag och tjejerna till Göteborg över helgen för att bo på spahotell och gotta oss. Snacka om att man kommer ha en go födelsedag! 



Nu: paradisehäng med Mimmi. Älskar sån ytlig tv. Min annars så intellektuella vardag får liksom en liten paus. Skämt å sido, tyvärr kan man inte annat än älska sån ytlig tv. Sån är jag. Tack för Idag, godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0