När 2013 blir till 2014

Nyår. 2013 blir till 2014. Jobbade 8-16, var svingod stämning på jobbet och jag hade en bra dag. 
När jag kom hem serverades det 3-rätters, fina vänner, lekar, musikquiz, beerpong och en massa skålande! Klänning hade jag på mig kvällen till ära också. Det hörrni, de händer inte alltför ofta. Annie hade kommit på besök från Sverige, likaså Jossan! Sen var det jag, Mathilda, Mimmi, Felicia, Linnea, mina och Lars på middagen. 
Eftersom ramlade det in lite fler. En jävla massa beerpong blev det iallafall!
Tog taxi ner på Aker Brygge till 12-slaget för att se på fyrverkerier och kramas med vänner. 
Fortsätter sen festen hemma, där jag somnar fint strax efter 1 nångång, men tydligen ramlade det in massa folk osv. Kul för dom. 
Ett riktigt bra nyår. Men nåt jag tycker är att nyår är fan överskattat. Inte som någon annan festkväll egentligen, bara en massa förväntningar. Men jag hade en fruktansvärt fin kväll med några av dom som ligger mig allra närmast hjärtat! 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0