När allt faller

Lördagen jobbade jag 10-18 och svirade sen om till finkläder och drog på personalfest. 
Ut till en stuga mitt i skogen, riktigt mysigt. God mat, öppen bar och bra kollegor. Bra kväll med kanske liite mycket alkohol för en trött Linnéa. Men så kan de gå.











Söndag, bakishäng. Fille & Linnéa kom förbi, sen Erlend och mina också. Tacokväll med Mimmi, Erlend och mina. Fan bra söndag hörrni! 


Måndag, drog på mig en förkylning och mådde skit hela dagen. 


Drog till jobbet på tisdagen och kände mig inte pigg nånstans. 
När jag kom till jobbet på onsdagen skickade dom hem mig, lika bra de för jag mådde skit. 
Köpte med mig maxmat och kikade film med Mimmi resten av dagen. 


Idag, torsdag. Mår halvdant, städat och tagit emot en fisk. Kapten Morgan heter han och tillhör Ida, men nu ska vi vara fiskvakt fram till sommaren. Haha ärligt så är jag astaggad! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0