No love allowed

I tisdags började jag med en förmiddag på gymmet och ett kvällspass på jobbet på de. 
Onsdag, jobbade 10-18 och tog en powerwalk hem på de. Med podcast i öronen. Bland de mest rofyllda som finns. Tack Filip & Fredrik! Skypade sen med Fia och fick äntligen bolla tankar med min fina vän där hemma i Gävle. Så jävla värdefull tjej! 
Torsdag, ledig och Mina kom förbi på förmiddagen. Hängde och smakade skit. Jävlar vad man uppskattar fina vänner! 
Drog mig till gymmet och körde ett ordentligt svettigt jävla pass, för att sen ta med mig middag och dra hem till Fille för häng. 
Idag fredag, hade planer på kaffe-dejt med Gustavsson, men de blev ändrat. Nu funderar jag på att dra till gymmet istället, innan Mimmi kommer hem och de blir kvällshäng med henne & Lars. 

Fan, livet är bra fint. Men denna vecka har varit lite tyngre. Saknar så jäkla många fina i mitt liv och har haft en riktigt känslosam vecka. Sånt där kommer & går för mig. Ibland funderar jag på om de verkligen är hälsosamt att tänka så mycket som jag gör. Hur alla tankar får plats. De är ett under. Tack & hej. 



Haha så jävla kul, Sandra Bull-lock!! Så min humor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0