Ovanför molnen

Hej hopp, nu är vi tillbaka i nutid! 
Körde på en svinkul utgång igår! Förfestade här med ost, kex och spel, sen drog vi vidare till först ish, men ändrade oss snabbt och drog på gay-klubb istället. Elsker var fullproppat och fan va vi dansade! Träffade Daniel från jobbet också, svinkul! Grym musik! 
Mimmi & jag köpte sen med oss donken och somnade nöjda i vardagsrummet.
Idag har vi bakishängt, jag, Mimmi, Felicia och Linnéa. Maxmat och tv, sen drog vi till O'Learys jag, Mimmi, Mathilda och mina och kollade in JVM-finalen mellan Sverige och Finland. Tyvärr blev det ju förlust. Lite stolt blir man över att vara svensk när man sitter i Oslo, och ser på finalen. Lite får man skryta då som svensk. Gotta sig lite. Hemskt men sant. Men något vackert ändå, hur man plötsligt enas med alla andra och skriker tillsammans. Inte rasistiskt heller. 
Men nu tänkte vi somna framför Harry Potter, jag och mina roomies! Godnatt! 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0