På begäran

Nämen tjenare bloggen! 
Med utskällningar från Mathilda (som kollar min blogg varje gång hon öppnar mobilen, hur stalker?) 
Så ska jag se till att blogga bättre. 
Vi tar nyår och några glömde helger imorgon, pga bilderna ligger på Tillas dator. 
Den andra januari, i torsdags, sov jag 13 timmar (!!!). Tror min kropp behövde sömn och en ordentlig ledig dag. Gjorde inte ett skit. 
Fredag, jobbade 07-15 och fick vara fruktansvarig. Beställning osv. Skoj! 
Kvällshänget bestod av Mimmi, Felicia och tacos. Och Harry Potter & magic Mike på tvn. Go fredag! 
Idag, lördag. Min första lediga lördag sen jag började på jobbet i september. Gööööttt! Ligger just nu på madrasserna på vardagsrumsgolvet efter en gofrukost och Harry Potter-häng. Fast nu äre JVM. Sverige-Ryssland streamas förfullt! 
Utgång ikväll. Taggad som fan! Kan bero på att jag slipper stressa efter något jobb för att dra ut. Bäst! 
Nu: kika vidare på matchen som just nu står 0-0. Hörs! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0