Sitter på en dröm

I lördags jobbade jag 11-19. Ett bra pass. Sen kom mina, Mimmi och Felicia in på jobbet, så drog vi hem till mina på gomiddag och vin. Frida och Amanda, Minas vänner vänner var också med.
Fick oss ett par riktigt goa skratt! 
Dansade sen oss in mot Tempest. Tänkte att de vore kul å prova ett nytt ställe och fan så kul vi hade! Grym musik och dansade hela jävla kvällen! 
Förbannat kul!
Sen somnade vi alla 4 här i vårat vardagsrum. 








Söndag. Vintern hade kommit, med minusgrader och snö. Men även sol. Så de va gött, gjorde typ min dag. Drog med mig Mimmi till kiropraktorn och kiropraktorn him self kände igen mig från jobbet, då var han tydligen en kund där. Världen är så jävla liten! 
Resten av dagen städade vi och åt tacopaj framför gamla säsonger av paradise. 






Idag, måndag & ledig. Gjort ärenden på stan med Felicia hela dagen. Seriöst så har vi stått i kö från 13-18.50. I princip. Kö här och kö där. 
Städade vidare i lyan med Mimmi och skypat med Julia Andersson där hemma. Så behövligt. Bäst är hon. 
Tack för idag. Godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0