Back to normal

Har haft en helt fantastisk semester. Alltså verkligen fantastisk. Så fantastisk så jag grät mig tillbaka hit. 
Startade denna torsdag med en powerwalk med Fille 07.00 i morgonsolen. Energibomb!
 
Har rivit av första arbetsdagen på 10-18 och höjdpunkten var att få träffa min älsklings-Erlend. Saknade människa! 
Slog mig ner på Egon med Fille efter jobbet och smaskade i mig en god burgare. Uteservering och skitsnack med en saknad pingla, svårslaget!
 
 
 
Så, vad mer? Packat upp väskan (efter endast 1 dygn, kan vara något slags rekord) och morsan har börjat använda instagram. Äntligen har dagen kommit. Bra jobbat morsan! 
 
 
Kan an ju även slänga en in inte alltför big suprise när jag berättar att bloggandet hamnade lite på sniskan under semestern. Vi kör ett klassiskt "stort, få-med-allt-från-den-senaste-tiden-inlägg" sen. Men de får bli efter helgen. För nu är det fullt upp med sommar-Oslo. Jobb, födelsedagsfirande och tacohäng. Blir nog en bra helg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0